onsdag 10 februari 2010

Borta bra, men hemma bäst.

Ja. Vi är hemma igen. Tiden går ruskigt fort när man är iväg. Och likaså när man kommer hem. Man tycker man har all tid i världen, men vips så är det kväll och läggdags.

Prag var fantastiskt. Verkligen. En stad jag rekommenderar, men åk då dit under våren! Det var lite för kallt i januari månad för ett storstadsbesök. Man vill trots allt kunna sitta på en uteservering och äta och dricka gott.

Nästa resa kommer bli en favorit i repris. I juni beger vi oss förhoppningsvis till Berlin för att gå på Jack Johnson, än en gång. Senast var det sommaren 2008 som Tysklands huvudstad fick sig ett besök av oss. Jack Johnson är min absoluta favoritartist. Jag minns så väl första gången jag hörde hans musik, sittande på en segelbåt utanför Australiens östkust... För er som ännu inte upptäckt denna fantastiska artist så ger jag er här en chans. Ta den, och njut!





PS. Han kommer även till Roskilefestivalen i sommar.

8 kommentarer:

  1. Ahh, saknar Whitsundays.. Blir ingen resa upp dit for mig denna gangen, men jag hoppas att jag kommer mig till Perth eller Ayers Rock..

    SvaraRadera
  2. Åh i September underbara Athen! ;) Jisses vad jag ser fram emot den resan!
    Ska absolut kika in styleroom, antar att jag kanske kan få flirta med dig och be om lite hjälp när klädkammaren ska fixas? ;)
    Puss!

    SvaraRadera
  3. Skönt att redan ha en ny resa att se fram emot. :-) Hoppas på bilder.

    SvaraRadera
  4. Roligt med miljöombyte, har bara hört bra om prag.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Gärna lite inredningstidningar, kan ju ta det när (om?) vi ses i veckan/helgen!
    Hoppas ni har en fantastiskt helg vännen, här jobbas det ;)
    Puss!

    SvaraRadera
  6. Välkommen hem:-) Jack johnson var en ny artist för mig...bra låt:-)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Kikar in med en alla hjärtans dag kram ♥

    SvaraRadera