onsdag 26 augusti 2009

Halltankar

(Klicka på bilden för större version)

Så här skulle jag mycket väl kunna tänka mig att ha det i hallen!

Vi var ju och kollade på tapeter hos Colorama i söndags. Men inte blev vi klokare för det! Front-tapeten från Eco gillar jag fortfarande och jag har kommit fram till att jag skulle vilja ha den i hela hallen. Inte bara på en liten fondvägg, utan på alla väggarna.

Nu är inte vår hall så jättestor, så jag tror faktiskt inte att det hade blivit för rörigt. Någon snygg hängare i svart, och snygga skoskåp som tar undan det här stökiga som skor brukar föra med sig.

Sovrummet står still just nu. Likaså stringhyllan. Ska ut och måla lite till på den nu, och i morgon ska jag förhoppningsvis införskaffa mig lite sprayfärg till sidorna. Det har bara varit lite mycket nu. Det ska bli skönt att få ta en veckas semester i Bulgarien och bara göra ingenting!

9 kommentarer:

  1. Mja,det går faktiskt sådär. Uppe i 2,1 och jag vet faktiskt inte om vi vill lägga så mycket där.. :/ Men men.. Lycka till med målningen!
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hittade hit från styleroom. Är det en boarderterrier ni har? Ni verkar ha det jättemysigt hemma=) Kramar

    SvaraRadera
  3. Låter som om det kan bli riktigt fint. I en liten hall tror jag nästan att det kan bli finare och mindre rörigt att ha samma tapet i hela hallen istället för en fondvägg. Särskilt med snygga svarta prylar till. Ska bli kul att se. :-)

    SvaraRadera
  4. Ja vi har en svart schabrador (schäfer och labrador)
    Min sambos mamma har uppfödning på borderterrier:). Just nu har de 6 underbara valpar hemma. Min son älskar dem!

    SvaraRadera
  5. Ja den tapeten är läcker! Den ahr funnits ett tag nu, men man tröttnar bannemig inte på den! Kram kram

    SvaraRadera
  6. Hennes kennel heter "Klättermusens kennel":)
    Någon du känner till? Var bor ni?

    SvaraRadera
  7. Vilken snygg tapet! Svart & vit är vår melodi här hemma också. Fast vi försöker bryta det med liiite färg. Går sådär.. det blir hela tiden bara nya svartvita grejer.
    Ha en härlig lördagkväll!

    SvaraRadera
  8. Den tapeten är jätte läcker, det kommer nog bli jättefint med de sakerna du visar =)
    Kram Rebecka

    SvaraRadera