söndag 16 augusti 2009

Fondtapet till hallen

(Klicka på bilden för större version)

Har totalt snurrat in på att jag vill tapetsera och fixa nu! Den här tapeten såg jag inne hos Mrs. b & co, och jag gillade den starkt! Precis en tapet i min smak. Men eftersom den är ganska rörig känner jag att det vore lagom med den här lilla biten innanför ytterdörren. Jag tror det hade blivit jätteläckert, och helst tillsammans med en ny vit ytterdörr, men vi får ta en sak i taget... Jag har beställt hem ett tapetprov på både den och den randiga för att se vad jag tycker om dom. Kanske kan jag lyckas övertala sambon...

1 kommentar:

  1. Ha ha, och jag som tog ner tapeten efter 4 månader... :-)
    Men jag tycker ju fortfarande tapeten är snygg, bara att den inte kändes helt rätt hemma hos oss.
    Tapetprov var en bra idé, då kan man känna lite på tapeten innan man bestämmer sig. Lycka till i tapetvalet!

    SvaraRadera