måndag 9 december 2013

hemsidan för Photo & desire.

Fortfarande lite glest mellan inläggen här. Och det är jättetrist! För det känns som att jag har så mycket att blogga om! Jag har haft fokus på lite andra ställen... Bland annat så har jag gjort klart hemsidan för Photo & desire. Det kommer att vara min sida utåt för alla mina fotografier. Där hittar ni min portfolio, information om mig som fotograf, prislistor, aktuella erbjudanden. Jag kommer även att ha en liten fotoblogg där! Så kolla gärna in där om ni inte har varit där ännu!


Skärmdump från Photo & desire 

Logotypen för Photo & desire har duktiga Julia Karlsson gjort.
Grymma Lotta på Lingwall Design har kodat sidan efter mina önskemål. 

4 kommentarer:

  1. Spännande förstår precis att tiden inte räcker till ;) ska kika in där! Ja de ljusstakarna är från HM. kram från mig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Är sugen på dom, får kika om de finns kvar! :) Kram!

      Radera
  2. Var sak har sin tid! Vilket underbart närvarande och fint porträtt! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, och jag instämmer med ditt resonemang! Ha en fin dag! Kram!

      Radera