söndag 17 november 2013

Härliga kuddfodral från Isa Form

Isabelle Norman Sällström som driver Isa Form, gör verkligen otroligt fina saker. Vi har flera prints från henne och även en fin bricka har hamnat här hemma. Nu har hon kommit med nya kuddfodral. Jag har som vanligt grym beslutsångest, för jag de är så fina allihopa att jag gärna hade haft hela högen i soffan. Som vi för övrigt har möblerat om. Igen. Denna gången var sambon med på det. Jag ska visa er! Och även Charlies rum som någon saknade. 



4 kommentarer:

  1. Jag som normalt gillar mer blommiga kuddar håller med - verkligen jättefina! Synd bara att ungarna kastar omkring dem så de aldrig ligger snyggt i soffan :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de fina! Nej, våra kuddar ligger heller aldrig snyggt i soffan ;)

      Radera
  2. Jag förstår att det är beslutsångest. Så fina de är. Hoppas ni fåått en fin start på helgen! kram

    SvaraRadera