måndag 28 maj 2012

Photo a day - Breakfast.


Frukost i det fria. Finns det något härligare?

Mina andra bidrag hittar du här: 1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood, 11. Where you sleep, 12. Close-up, 13. In your bag, 14. Something you're reading, 15. Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.

12 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med! Frukost i det fria med en sol som skiner.

    SvaraRadera
  2. Det är inte dumt det! :-)

    SvaraRadera
  3. Shitpommfritt vilken härlig bild. Mycket sommarkänsla på det. Tack!

    SvaraRadera
  4. Så mysigt!!
    Ute blir inne är oxå helt i min smak, jag vill oxå ha mer av den stilen i min trädgård, men man kan inte inreda den över en natt ;)

    Kram på er & njut av det fina vädret

    SvaraRadera
  5. Tror nästan inte det va? Frukost på en sommaraltan är rätt svårslaget! :)

    SvaraRadera
  6. Å vilken underbar bild! Din blogg är bättre än vilket inredningsmagasin eller hemma-hos reportage som helst. Å vad jag gillar!

    SvaraRadera
  7. Skönt när det är somrigt väder redan på morgonen! Bra start på dagen :-)

    SvaraRadera
  8. Ja, frukost på altanen en solig sommarmorgon är bland det bästa som finns...

    SvaraRadera