måndag 28 september 2009

Inspiration!

Det tog sin lilla stund att ta sig igenom alla bloggar jag brukar läsa. Många har skummats igenom, så därför har det inte kommenterats så flitigt som jag önskar...

Många av er som bloggar, har fantastiska bloggar! Inspirerande hemmaprojekt, underbara klädstilar, fantastiska recept på mat. Jag är alldeleles lyrisk!

Att ni har tid, ork, inspiration till allt. Ta Milla t ex. Inspirerar och peppar som få! Linnéa, som alltid bjuder på godaste gott! Emelie som bjuder på vardagsliv i Tjeckien, Therez med alla sina modetips och outfits. Bloggar som är så olika, men ack så härliga att läsa. Jag skulle kunna skriva ner en hel radda med människor som bjuder på fantastiska saker, men det skulla ta för lång tid. Andra bloggtips och människor som inspirerar mig hittar ni under "Sidor jag gillar".

1 kommentar:

  1. Ah va glad jag blev att min blogg är en av dina "sidor jag gillar" :D

    Ja Island verkar vara fantastiskt. Måste dit sen nån gång när ekonomin tillåter.
    Man blir ju inte direkt rik av att studera...

    O du är välkommen att bo här när du så önskar. Du kan få bo i lekrummet :)

    SvaraRadera