onsdag 16 oktober 2013

hej, här är jag!

När jag blev gravid med Charlie förra året. Då dog min energi ut. Det syns tydligt på bloggen. Fram till april orkade jag. Sen tog tröttheten över. Jag ville bara sova.

Sen föddes Charlie. Och sen var det bara barnen som gällde. 24/7. Allt gick i ett. Man stupade i säng tidigt, och orken fanns inte till mycket. Inte ens till stackars Milo som kom in där på ett bananskal i juni.

Men nu är jag tillbaka. Med mycket mer energi. Min tanke är att få upp farten på bloggen igen. Jag ska ta itu och visa er alla förändringar här hemma. Bjuda på inspiration. Både inredning och foto. Fotandet kommer också få en egen blogg. På min företagssida. Som snart, snart är färdig. Jag ska bara...

Tänkte börja med att visa lite från Charlies rum. Som inte alls är färdigt ännu. Men det kommer. Som så mycket annat här. Mer om det i ett annat inlägg!

6 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka! Det glädjer mig att du bloggar igen.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! <3 Det blir inte varje-dag-blogg skulle jag tro, men mitt mål är några gånger i veckan!

      Radera
  2. Kul att du är tillbaka här! :-) Jag känner igen det där med att tappa energin för bloggen. Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! :) Ja... Det verkar hända de flesta nån gång! Kram!

      Radera
  3. Va roligt att du är tebax. Va roligt att du ska satsa på fotograferingen, heja dig!

    SvaraRadera