onsdag 23 oktober 2013

en snabb photoshoot.

Bilder på Charlies rum blev till bilder på Charlie... Den som väntar på något gott...
 
Jag hade en snabb photoshoot med Charlie och Jonas i förra veckan. Det blev så många bra bilder på dom 10 minuterna vi var ute så jag måste bara dela med mig av dom! Som flera av er förstått så ska jag satsa på fotograferandet, men även inredning och styling. Allting försöker just nu vävas ihop till en bra affärsidé och jag tar det med ro och filar på det riktigt ordentligt! Klurar även på om jag ska flytta på bloggen, då jag upplever att kvalitén på bilderna här på blogspot inte alls lever upp till mina förväntningar. Kanske är det bara nån inställning jag missat, men de blir väldigt komprimerade och tappar kvalité här.
 
Jag vill även påminna alla om att jag finns på Instagram under @homeanddesire, men jag tror att de flesta av er redan känner till det! Släng gärna in en kommentar om vad ni heter på Instagram så jag inte missar någon av er! <3
 

Foto: photo & desire, fotograf Desireé Sögaard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar