fredag 30 oktober 2009

En julgransmatta kanske?

Nu är det snart dags för sängen. Har fixat och städat här hemma, ska bara hänga upp den sista tvätten...

I morgon bär det av till Växjö. Jag har förhoppningar på att hitta in till Villagebutiken då jag inte är bortskämd med att ha tillgång till en sån så ofta! Kanske ännu lite mer julsaker får följa med hem då. Senast idag hittade jag en julgransmatta på Åhlens... En hel del har jag redan inhandlatGekås, Ullared.

Givetvis ska vi också på hundutställningen på söndag. Aron är piffad och fixad, så jag hoppas det går lika bra som det hittills har gjort... Jag hoppas ni håller tummarna! Vi hörs på söndag igen! ♥

1 kommentar:

  1. Hoppas att det har gått bra på hundutställningen och att ni har haft en bra helg i min hemstad. När det gäller kransarna så har jag användt halmkransar som grund och sen en spoltråd och bara virat mossa eller granris runt om. Det gick enkelt och snabbt sen har jag pyntat med lite olika saker, antingen har jag användt limpistol eller gjort små klämmor av ståltråd och klämt fast dem i halmkransen. Lycka till

    SvaraRadera