söndag 1 september 2013

Det blir aldrig som man tänkt sig.

Att inget blir som man har tänkt sig, det är jag ganska van vid.
Men att det skulle sådär över helgen, det trodde jag inte.



Jag är en person som har haft väldigt svårt att bestämma mig för jag vill göra i yrkeslivet.
Har velat fram och tillbaka, hit och dit, och egentligen inte blivit klokare.



Men en sak som är säker just nu. Det är att det inte blir inte någon lärarutbildning för mig. Inte just nu i alla fall. Och jag vet. Jag skrev ju helt annorlunda för tre veckor sedan! Men nu släpper jag den där fegheten och satsar. Det är liksom nu eller aldrig.


Vad som kommer hända istället avslöjar jag i veckan när jag har det lite mer på det klarare. Men det handlar om foto, utveckling och att följa sina drömmar. Vi hörs snart igen.

7 kommentarer:

  1. Låter underbart att du satsar och följer dina drömmar! Jag ser fram emot att få veta mer och önskar dig stort lycka till :-) Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Men så spännande det låter! Och du, lärarutbildningen kan du klara dig bra utan. Jag har den och den är faktiskt inget vidare..! Väntar spänt på fortsättningen. Kram!

    SvaraRadera
  3. Hurra och heja dig! Det är modigt och jag beundrar dig för att du vågar ta steget! Ser fram emot att höra mer! Stor kram

    SvaraRadera
  4. Men gud så spännande, det kommer att gå superbra för dig vad du än väljer! Foto verkar verkligen vara din grej :) Jag känner igen mig själv exakt, velar och velar vad man ska göra i livet och helt plötsligt har det gått tio år till. Men jag är lite för mesig för att kasta mig ut så jag planerar att börja plugga när jag varit föräldraledig och bara köra företagandet vid sidan av. Hade jag bott i södra sverige hade det nog varit skillnad, det finns så mycket mer jobbmöjligheter där! Men man vet ju aldrig, kanske blir det inte alls som jag planerat, stort lycka till till dig, och vad roligt att se några blogginlägg igen! Blir alltid lika glad när jag ser dig på bloglovin ;) Hoppas du får en fin vecka! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för härlig pepp! Jag tror på dig med, du är också otroligt kreativ! Jag har möjlighet att göra detta tack vare min förra anställning, där jag har lön i ett år! Kram fina du!

      Radera
  5. Hej heja! Nu testar jag att kommentera en tredje gång. Hoppas på bättre lycka nu! ;)

    Många kramar.

    SvaraRadera
  6. Det kommer bli bra oavsett, Dessi! Stor kram!

    SvaraRadera