söndag 21 april 2013

Hemma-hos-reportage


För er som följer mig på Instagram är ju det här "old news" redan.

Men jag vet ju att jag har en del här på bloggen som faktiskt inte har Instagram så kände att det fick bli ett kort inlägg om det här också.

För nästan ett år sedan var Anna Mård med fotograf Sofi Sykfont hemma hos oss och gjorde ett reportage som nu är ute i Hus & Hem. Här är några sneakpeaks, det finns fler bilder i tidningen. Totalt 11 sidor blev det fina reportaget på!

Kul att några av er fortfarande hänger kvar här, trots min tidsbrist. Jag längtar så efter tid till just bloggen, och att läsa andras inspirerande bloggar! Hoppas på mer tid längre fram.

12 kommentarer:

  1. Jag tillhör en av dom som inte har instagram, så det här var ju en rolig nyhet för mig.
    Stort grattis till er, det har ni gjort er förtjänt av.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, för mig var det old news. ;) Däremot har jag inte köpt tidningen än så tackar för att du bjuder på lite glimtar.

    SvaraRadera
  3. Jag har instagram men jag följer inte dig där, har missat det helt enkelt :-)

    SvaraRadera
  4. Tjoohoo va roligt! Ser superduperfint ut. Sköt om dig

    SvaraRadera
  5. Grattis igen, det är ett superfint reportage! Och vad roligt att Jack fick vara med också :)

    SvaraRadera
  6. Gud vad kul! Grattis till det snygga reportaget :)

    SvaraRadera
  7. Kul att du delar med dig! Fint reportage och det är en häftig känsla att få sitt hem så där i bilder!

    Kramen från Gotland

    SvaraRadera
  8. Now do not get me erroneous about the expected benefits.

    Feel free to visit my site bowflex selecttech 552 dumbbells used

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder, saknar dina blogginlägg med all inredning

    SvaraRadera
  10. Jag gissar att det är så det är med småbarn. Jag känner preciiiiis lika dant. Hinner inte alls bloggen som jag önskar. Och allt jag lägger ut känns gammalt för då har jag redan visat på IG :) Nu struntar vi i det och kör som vi känner för. Vi gör det vi vill och hinner och sen kommer vi igen :)

    Kraaaaam Linda


    ps. Om du vill finns det en tävling hos mig där du kan vinna en personlig sagobok till dina barn. Kika in om du vill!

    SvaraRadera
  11. Underbart! Hade gärna bläddrat i den tidningen. Hoppas ni har en mysig sommar! kramar

    SvaraRadera