onsdag 2 november 2011

It's all in the details.


Lite gammalt och lite nytt. Ärvd liten stringhylla som fått flytta in i sovrummet. Även Jack bor här inne numera.


November. Höst. Designlampor - ja tack.


Ny äggklocka. Som inte funkar som den ska. Suck. Roar oss med att baka macarons. Nu ligger de och vilar. Och Vilmer likaså.


Död råtta. Uppenbarligen.


Lite fynd från det stora blågula varuhuset i Ullared. Och vet ni. Idag tog jag min 10 000-de bild med min systemkamera. Värt att firas! Och jag och sambon firar 4 år ihop idag. 

21 kommentarer:

  1. En dag att fira alltså - grattis! :)
    Jag har också en sån äggklocka och den fungerar bra. Hoppas du får rätt på den eller kan returnera den.
    Mmmm... Macarons... ;)
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Fina bilder, och Grattis grattis till er :)

    SvaraRadera
  3. Snyggt!!

    Och grattis till alla högtider idag!

    SvaraRadera
  4. Läckra bilder - som alltid! Kul att få se Jack på plats också!

    Får jag låna bilden till mitt galleri och länka till dig?

    SvaraRadera
  5. Skulle ju säga grattis också... GRATTIS till både bilder och karl :)

    SvaraRadera
  6. Fina bilder och grattis på eran dag!

    SvaraRadera
  7. Such a lovely pot! Exactly in the taste of PerfectionMakesMeYawn.

    SvaraRadera
  8. Jag ser att det är flera av dina inlägg som fattas på Bloggvy, det är sånt vi räknar med att kan ske i början och vi ska utreda saken :) Tack för att du ger besked!

    Just nu ligger bossen i feber så det kan kanske dröja en dag eller två, men jag har informerat honom :)

    SvaraRadera
  9. hehe, tackar!

    Inte tal om att gå ner några kilon nu bara, utan snarare lite för många upp ;)

    Jättefina bilder.. men synd på Ludde dock, haha!

    SvaraRadera
  10. Vilka härliga bilder! Me like! Kalendern va grymt snygg, e det en familjekalender eller?

    Då får man grattulera :D

    SvaraRadera
  11. Fina bilder, och GRATTIS till dig, mannen och kameran! :)

    SvaraRadera
  12. Åh, mycket att fira idag! :) Vad spännande att baka macaroner, hoppas de blev goda. Kram! /Nellie

    SvaraRadera
  13. åh va många fina bilder du har tagit! :) filten från gekås har jag med, den är riktigt mysig :)

    och grattis får man väl säga! :)

    SvaraRadera
  14. GRATTIS till er stora dag! Och vilka fina bilder - gillar oxå stringhyllor. Har en som bara väntar på att få komma upp på väggen så snart jag hittat en bra plats.
    kram j.

    SvaraRadera
  15. Grattis på 4-årsdagen! Jag har också en sådan där äggklocka, men röd, och den fungerar inte heller som den ska, men den är fin!

    SvaraRadera
  16. Åååh vad spännande med macarons, gick nämligen inge vidare bra för mig sist jag gjorde de :) kanske kan få några tips av dig?

    En svart tripp trapp är ett måste, såå snyggt ;)

    Kraam Julia

    SvaraRadera
  17. Verkligen en dag att fira, GRATTIS!

    Så fina detaljer ni har i ert hem och macarons är ju aldrig fel.

    Ha en fin torsdag.

    SvaraRadera
  18. Härliga bilder! Älskar den här typen av glimtar från en dag. :) Vardagsögonblick. Lovely!

    Grattis i efterskott till dig och sambon.
    Kramar från C

    SvaraRadera
  19. Jättefina bilder! Vilken tur du hade som vann fina Jack :-) Grattis trippelt upp! Din kalender ser väldigt spännande ut. Var kommer den från? Ha en fin helg gumman! KRAM Anna

    SvaraRadera
  20. Grattis i efterskott till er! Puss!

    SvaraRadera
  21. Grattis! ^^
    Har också en sån äggklocka som inte heller funkar som den ska! >_< Men den är snygg så jag har den ändå! ^^

    SvaraRadera