onsdag 29 december 2010

Härligt våriga bäddset!

Bolagret har så mycket mumsigt just nu! Massa färg, precis vad jag gillar! Jag blev lite förvånad när jag hittade bäddset i deras webbshop. Har faktiskt inte tänkt på att dom har det innan?! Tänkte jag skulle försöka ta mig ut till Bolagret snarast och uttnyttja en 20% rabattkupong och då får nog några bäddset följa med hem. Jag kan bara inte bestämma mig! Det översta och det understa är nog dom två jag gillar bäst. Vilket blir din favorit?










Bilder: Lånade från Bolagret

4 kommentarer:

  1. Åh vad många fina, mina favoriter e nog det 1:a & det 2:a:) Synd att inte bolagret finns här i närheten:/ Puss på rej

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också Bolagret, brukar alltid ta en sväng förbi där om jag är i närheten. Jag gillade det svarta bäst!!

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det är med nya påslakan!
    Den översta varianten tyckte jag mycket om...
    Synd att tomten har varit här ;)
    Kramen.

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vad roligt att du gillar våra påslakanset! I vår jobbar vi faktiskt extra mycket med starka färger i alla våra butiker... För de som inte bor i närheten av någon butik så finns faktiskt alla påslakan här ovanför också i vår webbshop =)

    Klicka på länken för att kolla närmare!
    Bäddtextil på www.Bolagret.se

    SvaraRadera