onsdag 7 april 2010

Mot den kungliga huvudstaden

Dagarna går fort och nu är köket helt rivet! I morgon styr vi bilen mot huvudstaden och tar in på det här hotellet en natt, för att sedan umgås med goda vänner. Något som vi definitivt måste göra är att ta en tur till Moderna museet. Det är redan spikat. Troligtvis lär jag inte ha så svårt att få med mig något ögongodis eller annat smått och gott.
Bild: "Körsbär" av Lisa Masterson

Har ni andra tips på vad man bör se eller bör göra i Stockholm så tipsa gärna! Ska försöka hinna med så många inrednings - och andra roliga butiker som möjligt som vi inte har här nere också!

8 kommentarer:

  1. Underbart med stockholmstripp, ha det så skoj.

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Ha nu en underbar Stockholmsvistelse :) Skönt att bo på hotell en natt...

    Ha det så kul!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Hittade hit genom Inne &Ute-bloggen.Såg att du var konsulent för Zbh,men tyvärr så bor du tydligen neråt i sverige.Har tänkt att ha ett sådant Party för min vänner men det finns väl konsulenter i sthlm? du får ha en trevlig tripp till sthlm.Har ett inredningstips om det int eär försent,gå in på min blogg så får du se.Bruka design är också värt ett besök.

    SvaraRadera
  4. Usch för Scandic!
    ;)

    Men hoppas ni får trevligt!

    SvaraRadera
  5. Här kommer lite tips på butiker i Stockholm
    Plan ett - Birger Jarlsgatan
    Berry - Gamla Brogatan
    Mique - Gamla Brogatan
    GAD - Birger Jarlsgatan
    Norrgavel - Birger Jarlsgatan
    In & Finn - Fridhemsplan
    Bruka - Humlegårdsgatan
    John Wall - Mäster Samuelsgatan
    Folkhemmet - Mäster Samuelsgatan
    Village - Kungsgatan
    Stockhome - Kungsgatan

    SvaraRadera
  6. Hoppas att ni hade det gott! Ser fram emot resereportage. :-)

    SvaraRadera
  7. Hoppas du får en trevlig Stockholmstripp!
    Kram Rebecka

    SvaraRadera
  8. Vad härligt med en tur till Sthlm! Hoppas ni får det roligt.

    Svar: Jag älskar att flytta, tycker mer synd om Tommy som inte ser fram emot själva flytten. Jag tror det beror på att jag älskar att sortera, rensa och organisera. Däremot är storstädningen mindre rolig, men det brukar gå fort då man har hjälp.

    SvaraRadera