tisdag 1 december 2009

Nu är det äntligen häääär!

Ja, nu har nya bordet äntligen anlänt! Så nu kan vi snart börja bjuda hem folk igen! Tyvärr är både jag och sambon alldeles för trötta idag, så det blir ingen ihopsättning idag inte. Vi fick även med två svarta stolar som vi redan har sedan tidigare. Jag har inte hittat några som jag vill ha, men när jag kollade in på Furniturebox idag för första gången så hittade jag massor!

(Klicka på bilden för större version)

1. Demo Plaststol med kromade ben, 399 kr.
2. Shell Stol av formgjuten vit plast, 750 kr.
3. Shell Work Kontorsstol, 685 kr.
4. Demo Plaststol med kromade ben, 399 kr.
5. Karen Plaststol av akryl med kromade stålben, 590 kr.
6. Less Stol av formgjuten clear akryl, kromade stålben, 1295 kr.

Det är synd (eller snarare kanske tur) att vi har så långt till Stockholm...

8 kommentarer:

  1. Vad roligt med nytt bord, blir spännande att se hur det ser ut =)Ja visst har de mycket snygga stolar på den sidan till ett rätt bra pris också!
    Ha det bra!
    Kram Rebecka

    SvaraRadera
  2. DU får ju komma hiit en dag o titta=) vill inte ha så många bilder från hemmet i bloggen! Kram kram kram! /SandraL

    SvaraRadera
  3. Vilken fin blogg du har, kul att kika här hos dig - tack för besöket och kommentaren hos mig :-)

    SvaraRadera
  4. Furniturebox har mycket fint till en billig peng (om man jämför med mycket annat).

    Japp, husen är nog samma. Vår är dock från 77 :)
    Vi har bott i vårt i åtta år men det är först på senare år vi börjat fixa och trixa riktigt mycket..
    Ja vi har två rum på ovanvåningen, väggen går vid trappan. Och för 3-4 månader sedan så gjorde vi även en toalett rakt fram när man kommer upp för trappan.

    Mannen har målat det mesta själv, har tur som har en snickare till make som fixar det mesta ganska enkelt (eller har vänner som kan)
    Vi har inget räcke längre uppe. Det långa räcket som gick utmed rummet har vi gipsat in och gjort slätt och ena sidan där har vi oxå gipsat men ända upp till taket så det blev mer rumskänsla...
    Hoppas det gav dig lite svar :)
    Lycka till, jag trivs super i vårt hus och hoppas ni kommer göra detsamma!

    SvaraRadera
  5. Hej!! :)
    Vad roligt att du hittade mig!
    Du fick sms:et om ridhuset va?

    Nu ska jag läsa lite om dig också..
    Hörs i helgen, kram!!

    SvaraRadera
  6. Ser fram emot att se bordet. :-)

    Stolar är svårt. Vi lyckades till slut välja i vintras. De du väljer mellan ser superfina ut. :-)

    SvaraRadera
  7. Hej hej!
    Ja, visst är det en snygging :-)
    Här ser det ut som allt är bra. Renoverar och står i. Roligt att pyssla lite.
    Ha det så fint så ses vi till MY DOG, jag skall inte ställa någon hund men är där för att vara i montern och även då oxå "BARA TITTA" på bordrarna :-)

    SvaraRadera